WAAAAOW.

VAVAVOOM. e det så dom säger? när man får sån där riktig WAOW volym på håret?

här en riktig: "facebook bild" från den fantastiska temafesten,
jag önskar att jag vore..



jag önskar att jag vore... Foxy Cleopatra!
ni måste komma nästa gång.


nej. igår hade vi kvällsinspelning på video town på folkungagatan.
jag och Rosell fick hjälpa till vid återställningen av butiken.. fantastiskt kul. eller?
Har hursomhelst aldrig sett en så hårig rygg som på den butiksägaren. plötsligt inte så sugen på snacks.

kom även in en såkallad "nedre-våningen-stammis". äldre herre(läs snuskgubbe) med hund, skämtar, synar sofie och mej själv från topp till tå.. drar lite i byxorna och försvinner ner för trappen till vuxenavdelningen.

sofie, nu går vi.

blev trots allt sugen på film. insåg plötsligt hur många fantastiska filmer jag förmodligen missat!
jag och Ato tar bussen till jourlivs efter jobbet och hyyyyr.
en bra film? å säg nu för fasen inte "twilight".


jobbat dag idag. länge sen. spelade in en speaker till TidsDeckarna.
kom verkligen tillbaka i Tidsdeckarmode, saknar de allt.

nej nu går jag hem /H.


ps. gillar att H&M visar framfötterna...
skulle definitivt säga: tack ja, till dessa 3.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ni skulle ha lunkat efter karln;) Keep up the good work soulie, tänker på dej en massa!! KÄÄÄRLEK från polskiland! PUSS

2009-11-06 @ 22:22:32
Postat av: Emma

haha twilight, håller me, den e kass.

Kan inte komma på en endaste film nu bara därför :P



Snygga guldpjucks, ja kan ta!

Saknar dig Hast.

PUSSSSSSSSSSSSS

2009-11-08 @ 12:13:06
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

mina älskade emmor! saknar er båda.

2009-11-08 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0