nu igen.


av personer som inspirerar mej. och som jag i allmänhet bara tycker e totalt skitsnygga.
så finns alltid den här vackra skapelsen i täten.
så nu lägger jag in några annorlunda bilder på henne, nu igen..









ja en bitter person hade nog sagt: somliga har då allt.
Jag är ingen bitter person och säger bara: snygg, snygg, snygg.

nej ute i jobbletartagen. det är tröttsamt. ska fortsätta dock.



Såg föresten 2012 igår. haha vilken jädra adrenalinKICK. inte en sekund paus.
sjukt bra gjort och fantastiska effekter. sevärd. PÅ BIO!!
oväntat sällskap. men det kändes i hjärtat, du får mej alltid att skratta. jag var glad. är inte det huvudsaken..?



/hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vill inte jobba som tomtemor i Furuvik, och läsa sagor för barnen 4 helger? Jaaaah!



Pusssss!

2009-11-19 @ 22:53:34
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma jag skulle va FETT bra på de?

2009-11-20 @ 11:51:49
Postat av: Soulie

näeej men nu får du ju hejda dig, 2012 var itne bra!!!!!!

2009-11-20 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0