iiiiiiiiiiiiih.

heey jag köpte dom! jag kunde inte för allt i världen låta bli.
dessa skönheter.




skall som sig bör invigas redan ikväll.
Mini reuinon med alla tjejerna från Tidsdeckarna, fantastiskt.

planerar att matcha dessa skönheter med skinnbrallerna, vitt linne och paljettkavajen från London.
alternativt, en genomskinlig svart skjorta..

ni får se. (lång som zlatan blir jag iaf.)



börjar kvällen med ett glas vin i ena handen och den här underbara varelsen i den andra:



vi ses i stockholm inatt.



ps. Emma ringde precis och frågade om jag vill vara tomtemor i Furuviksparken i jul?
Läsa sagor för barnen med tända ljus och massa levande får som kutar omkring. det låter väl mysigt?
jag måste nog tacka ja. :) ds.

/Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah! det blir grymt ;) TantElla!! Då kan du ha den peruken ;) Ååååh ja beöver dej här hos mej!!!

2009-11-20 @ 18:25:56
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: rosell

Tomteella!! Kom in till mig och läs en saga för mig:)

2009-11-23 @ 15:49:29
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0