heart of mine.




"don't be a fool, don't be blind, oh heart of mine."

hon e inte så dum den där Norah Jones alltså.
Brukade lyssna på hennes album utan och innan, fram och tillbaka under Tahiti-tiden.
hjälp vilka minnen musik får fram!


åh vem skulle inte vilja minnas nåt liknande..


här  e min ö..


våran granne, lyxhotellet..





våran strand..





nu tror ni att jag har hämtat alla bilderna från Google.
och det har jag också, nästan.
Men Moorea e så litet så jag kan lova att jag nästan
exakt samma foton själv.
(förutom möjligen flygbilden..)



saknar värmen, folket, maten!, drycken, familjen, ön, dansen och framförallt:
HAVET!



minnen.
nu ska jag uppdatera mitt lidande CV innan vägen leder hemåt.
tjipp och hej/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0