en fredag att minnas kära vänner!



såhär snygga var jag och Rosell i fredags.
och ja, självklart har jag dom nya klackarna.
och det blev transparent svart skjorta och skinnisar till.




men jag glömde ju berätta nåt helt hysteriskt roligt som inträffade under kvällen!
Jag antar att ni alla har sett Skogsturken på youtube?
påminnelse:

 

Sofie, jag själv, Han, & Elena gick Kungsgatan ner, när sofie plötsligt får en frappucino(lr liknande) över hela sin jacka! Strax bakom oss står ett gäng "ungdomar" å flinar.

Varpå Sofie vänder om, kliver fram och ropar: Vem vare som kasta!!?

hahahahahahahahhahahahahahahahaha. jag skrattar i min ensamhet när jag tänker på det.

fattades bara ett: Säg vem de  /%(¤&=¤  va!!  hahahahhahaha

sen var det en mycket liten brud som bestämde sig för att kaxa med 180cm plus klackar Ella Hast.

Det kanske inte va jättesmart med tanke på att hon räckte mej till typ midjan. max.

Så det hela slutade med att hon kallade mej HELT FEL ORD och jag tryckte in henne i ett skyltfönster.

Dom kom farbror blå och tog hand om den väldigt lilla bruden. tack för de.

 

nej åter till arbetet Hast. längtar Hem lite! /E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0