borta bra men hemma bäst.

fast vilket är egentligen hemma nu för tiden?

Befinner mej hursom i Bajen. älskade familj.

Sista dagen på Happy i fredags, tänkte ta bussen hem på kvällen men det kunde ju jag glömma.
Bowling, trevligt sällskap och Wallmans Salonger, för att slutligen avsluta på Berns, blev kvällens facit.
en riktig Stockholms kväll som avslutning innan jag for hem till Gefle. Kom väl hem 05.00 efter en vända på Max också. sov 1h, packade mitt shit och tog en bulle till Centralen där bussne gick 07.00.

jomen jag va ganska pigg ska du se.

Frulle hos familjen Nyberg och saknade, saknade Emma.


Lördagskvällen blev en riktig Hast och Nypan reunion, väldigt mycket prat och fantastiskt mycket skratt.

sedan utgång i geflet. (ok det var trevligt, samtidigt som det påminde mej om exakt varför jag INTE bor här längre)

Emma fick nippran när hennes garderobslapp var borta så hon smög in å kröp omkring i garderoben som en annan skurk.
medans jag snackade till mej våra jackor och sprang omkrign och letade efter henne som en idiot. haha höll på att missa bussen tack vare emmas lilla tjyvkryp!





kommentaren när vi vaknade på söndag morgon; "Hela nästa vecka ska jag bara ligga! .. alltså ner."
emma mitt hjärta. jag skrattar när jag tänker på dej.

nej ska väl söka nåt jobb lr? /Hast.




Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha ja skrattar också ihjäl mej, alltid med dej! Härligt att du är hemma ett tag, behöver dej i mitt liv!



"-Alltså ner" HAHAHAHA!

2009-12-01 @ 22:24:53
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0