skrik och panik !

två av mina närmsta vänner den här veckan. va bra..

det är sista veckan i Leksand!!!!? jag fattar inte vart 2 hela år tagit vägen. hjälp jag kommer sakna klasskompisar, roomies, vänner för livet..

den här veckan har alla t våor på skolan sina examensredovisningar, och jag är SIST.
dvs. imorgon torsdag kl. 14.30 här på skolan i Leks.
komkom.

30min med Ella Hast i rampljuset. herre min skapare.
men ser fram emot de!

sen återstår bara att korka upp ute i solskenet(förhoppningsvis) och förbereda oss för en avslutningsfest utan dess like!

PÅ FREDAG ÄR JAG FÄRDIGUTBILDAD !!

va? va hände. och på måndag börjar jag på Bolibompa, känns bättre än bra.

HÄR NERE ska jag be att få vara "lite" bitter.. det är om ni inte visste det, champions league final på tv ikväll. ÅRETS match och jag MISSAR den!? på grund av bristande kanal-utbud i våran stuga. KUL.
inte blev de bättre när Ekeroos kommer skuttandes och berättar om planerad helkväll framför fotbollen med pojkvän som lagat mat...kuuul. (för dej)


min dator tyckte även att detta va väl en lämplig tidpunkt att lägga AV? eller va tyckte jag? sladde har slutat fungera så jag förde över allt relevant på ett USB preciiiis innan batteriet DOG. phjuuu.

skrik och panik. som sagt. men framtiden kanske inte ser helt mörk ut hörrni.. trots allt.

dessutom kommer jag HEM på freda.. nyutexaminerad och het. (tror ni jag kommer känna pepp?.....) SOM.

älskade klass vi ses snart igen!

tack för två underbara, galna, kreativa, kaosiga, fantastiska år i Leks tsm!
love/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0