SAKNAD.

arbetar med redovisningen.

(vilket egentligen är kod för: jag ligger i min soffa och kollar på the Hills maraton med mej själv.)

vad ska jag säga? måste jag göra nåt spektakulkärt? ett värdigt avslut måste jag iaf ha.
har precis kollat igenom gamla skolkataloger med mina bröder. haha väldigt skön kvällsunderhållning.
ska nog göra några situps snart. till å me de e typ roligare än å skriva manus till denna sketna redovisning.
kan den inte va över faktiskt.. ?
hela min familj ska även komma för att titta. självklart ör jag överväldigad, gladare än glad, uppjagad, till mej, tacksam osvosvosv över detta. DOCK återstår faktum att dom kommer ta upp en hel rad. hahah. ska sätta upp lappar på hela raden: bokad. Fam. Hast. DO NOT SIT DOWN."

lördaskvällen hos Nyberg i furuvik va helt fantastiskt rolig. fortsatte in till gävle stad och allt var fortsatt trevligt, ända tills klockan slog 2(hur kan ens ett uteställe fortfarande bara ha öppet till kl.02.00 år 2009? fråga nån!) och Emma nyberg plötsligt står framför mej(dock 2dec nedanför mej.. och ser ut SOM ETT ARGT BI.
ja då har vi på grund av mej missat sista bussen. så Ella Hast fick lov å kliva ut i gatan å kirra en svart taxi, sedan konverserade jag med denna chafför HELA VÄGEN TILL FURUVIK om hans liv. och därför kom vi undan med en hunka!!
HAH.

borde sova nu. Leksand imorn-för allra sista gången. helt sjukt konstigt. Leks..
ska bara kika några the Hills till...


föresten så förstår jag inte att musik kan riva upp såna SÅR. förstår inte hurm na kan få fysiskt ONT av att höra en låt.
ändå plågar jag mej själv med att lyssna på honom, James.
jag vet att du inte läser det jag skriver. men jag spelar den för dej ikväll iallafall. och jag lyssnar.




hjälp. jag saknar honom.
gonatt från Hasten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhh, lyssnar också sönder james morrison nuförtiden!!:)

2009-05-19 @ 17:26:33
Postat av: Polonia

kul att mitt internet e snabbare än jag hinner skriva namn på avsändaren. men jag har ju aldrig varit riktigt snabb. GOLDIE.

2009-05-19 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0