känn ingen press. känn bara pepp.


igår va ingen vanlig fredag i Leksandland. Våra examensredovisningar började!!
alltså är några i klassen redan klara med allt, de ska liksom bara sluta skolan nu.
Jag har min redovisning på torsda, känns skitbra dock. KÄNNER PEPP.

jag trodde ju givetvis att jag skulle va helt stenhård alla redovisningar igenom.
Tji fick ella hast när allas vår Emelie inte riktigt kunde hålla tillbaka tårarna när hon tackade klassen efter sin redovisning..
då sprack bubblan för samtliga och de första tårarna kom. tro mej veckan som stundar kommer att bjuda på mer av den varan.

imorn kommer äntligen sambo tillbaka. älskade Emma e saknad här i stugan. igårkväll va ja förövrigt helt själv när jag skulle sova. SKÖNT. nej, sjukt obehagligt med tanke på sist när jag sov här själv och okänd människa börjar rycka i handtaget klockan 02.00..! dessutom hade jag precis tagit med mej Lina och sett en riktig styckar film hemma hos Brita och Karin... bra val.

ikväll ska Davvin-grabbarna ha en ferre på Kåren. jag och PoJo kikar in sen ska vi öva på scenen med mikrofon, musik, osv.

tur att jag har obscena mängder choklad som väntar på mej när jag kommer back home. aaa.


måste notera att vädret här i Leks är något utöver det vanliga. gårdagen va galen och idag har jag inga ord för.
Sol, regn, hagel, sol, regn, SPÖregn, regn, duggregn, sol. intressant.

jag behöver en skön låt för positivitet.


mitt hjärta behöver verkligen en rejäl kickstart. sen hoppas vi att de aldrig stannar igen.

sol ute sol inne sol i leksand sol i sinne.
senare/Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0