jag ser ljuset Jonathan..!!

måndag och tisdag: satt jag från tidiga morron till seeena kväll/natt med house på repeat i lurarna, och gjorde klart min portfolio. mycket möjligt att jag lägger upp några gobitar sen.
den enda pausen i denna kaosartade form av plugg, blev en fiol-lektion med Freddie.
helt fantastiskt. hon spelade efter läraren, härmade och spelade med i takt till piano. jag bara satt där å va stolt storasyster och rös. 5 år..  blev riktigt rörd, tänk att dom kan göra en så glad. älskar er syskon, älskar er.

sen for jag Back till Leks och träffade mina underbara och saknade sambos som bland annat tappat en toarulle i toaletten och sedan torkat den på elementet medans jag varit borta. mysigt.

klassresa på torsdagen. kändes som vi gick i 2a klass på nytt! en helt fantastisk dag med hotellfrukost, bussresa, massa utflyktsmål och matsäck! (självklart gick vi också två och två å höll varann i handen hårt)


just nu
e jag tillbaks i Stockholm. mitt hem. fast dock i Malin hem just nu.
hälsade på alla saknade på Bolibompa!
Rasmus exempelvis.







nu ska jag gå och inhandla lite bubbel.
varför?
oj hoppsan glömde jag att säga de? JAG HAR FÅTT JOBB PÅ SVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
äntligen ser jag ljuset jonathan!!!! (
-astrid lindgren)

senare/Hast

Kommentarer
Postat av: goldie

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS ELLA!!!!:)

2009-05-08 @ 17:29:16
Postat av: caroline

GRATTTTIIISSSS!!!

2009-05-08 @ 17:42:08
URL: http://sotaflicka.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS ELLA ELLAAAAAA ! GO GIRL ;)

2009-05-08 @ 21:35:12
Postat av: Erika

Shit va roligt Ella. GRATTIS!!!!

2009-05-09 @ 13:02:35
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0