it's the heart afraid of breaking, right?


snart klar med min Slutrapport för Examensarbetet.. endast själva "boken" kvar att göra imorgon.

Klarar verkligen inte av att vara på skolan och arbeta nu. hela klassen befinner sig typ där, och ALLA e verkligen HELT galet överhysteriska! jag får ett nervöst sammbrott bara av att gå in där.
vilket jag verkligen INTE behöver just nu, vilket betyder att jag håller mej borta därifrån så hårt jag nånsin kan.

sitter med mina sambos i stugan och myser. men det saknas någon...?
och det leder mej ooosööökt in på...

Va e de för en dag?E de en vanlig dag?
Nej de e ingen vanlig dag, för de e Emmas födelsedag!
Hurra, huurrraaa HUUURRRRAAAAA!!!!!


grattis älskade sambo och vän för livet. du e nu 22 år gammal. (och det dröjer ett helt halvt år innan jag e lika gammal å grå!)
paus för elakt hånskratt: moaaahahahahaha.

mycket kärlek till dej sambo. från din Hast!!


nu ska jag äta banan och se på dålig kvällstv. sen göra en tidsrapport över examensarbetet.
väldigt skönt att veta att jag har mina prioriteringar på plats. bra.

Senare/Hast.







kan man verkligen gå sönder inuti? det tror jag nog inte på.. men det hindrar det inte från att kännas så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0