äntligen. ett jobb !!

.. och inte vilket jobb som helst. Jag har fått anställning på SVT!!

JA, kan ni förstå att jag äntligen ska få arbeta och framförallt få betalt för att göra det som jag älskar!
Det är visserligen bara under sommarinspelningarna, men det är min fot in. och jag älskar de.

Rekvisita assistent på Bolibompa. JAAA!!

vänder det nu?

sitter och skriver min slutrapport för examensjobbet i Malins säng.
Javet att ni är många som lyssnar på musik medans ni pluggar, men de e inte alla som har en privat DJ som står och mixar järnet medans jag skriver som aldrig förr. Alltid en total fröjd att komma hem till Hedman.
Ikväll beblandar vi oss med fröken Rosell på söder, vi ska fira med bubbel och sen ut i sthlm-natten. blir lycklig av tanken.

sänder dock en tanke till mina sandvikenstjejer som ska spendera kvällen hos fröken Hillman, vilket givetvis kommer bli alldeles förträffligt trevligt och alldeles vansinnigt roligt i vanlig ordning.
sänder lite stockholms looooove till er allihop!!!

nu tror jag nästan det är dags att stämpla lr va säger ni?
upp med bubblet och på med volangerna, nu ska vi svira om som aldrig förr!

senare/Hast.


ps. passar också på att sända oändligt med kärlek till min älskade och saknade mor, och min likadelar saknade och älskade moster nere i Valencia! (jag är förövrigt fruktansvärt avensjuk på allt liv ni lever där nere!!! kommer snart... ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow! Ett STORT grattis till jobbet Ella. Du passar perfekt där! Fan så roligt! Kram

2009-05-09 @ 18:07:57
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0