I ain't missin you at all...

saknar jag London redan? ja de gör jag. Tröttar sverige ut mej redan? ja de gör de. gaaaasch.
Ska dock hem till Stockholm på sönda, för att göra 5 veckor på mitt älskade bolibompa!! känns lika roligt som vanligt..
kanske till och med lite mer excited denna gången..? av någon anledning..

Herre min skapare, shopping är så tillfredställande! vad är det för fel på den kvinnliga delen av befolkning(och möjligen 5% av den manliga aswell) på den här jorden?
Kineskvinnor går säkert och shoppar ris och färgglada tyger så fort dom få chansen.
Japanska kvinnor badar antagligen i tekniska onödigheter.
Afrikanska kvinnor handlar väl mangosar och papayor för allt de äger och har.
Amerikanska kvinnor köper pizza och kentucky fried chicken för halva sin inkomst.
eskimåkvinnor köper valspäck och sälögon att mumsa på.
finska kvinnor shoppar sig lite ny tomt fylld med välmående granar.
brasilianska kvinnor shoppar en ny rumpa eller varför inte lite nya ansiktsuttryck?
och kvinnor i London shoppar uppenbarligen KLÄDER!!

har aldrig sett så mycket folk med stil. många Sienna look alikes och det gillar vi, stort fan av Sienna som jag trots allt e.

shoppade häromdagen två av mina nya favoritsaker tror ja!! En asgrym pälsmössa
(lovar bättre bild asap.)
 samt två asheta rosa högtalare!!!!

måste bara flytta hemifrån snart så jag kan få nån bättre användning för alla underbara 50/60tals grejer jag samlat på mej. säger som Carrie dock, lägenheten kan va hur liten samt sliten som helst, bara det finns en Massive wardrobe! tackarr.

träffade Adde idag för en fika. alltid lika trevligt, och alltid lika sällan dessvärre! haha blir iaf en kväll med grabbarna imorn, samt en chockerad Emma som blivit lurad ut i skogarna i Viken.. we did gooood :)
träffade min sambo (emma) för första gången på X antal veckor idag, vilken lycka jag har verkligen saknat henne! tror vi behöver varann mer än va vi inser efter att ha bott så tätt inpå varandra i snart två år!

oj så ska de låta börjar visst. de kan jag verkligen inte missa. brb.

snart 2h senare...
haha vilket Så ska de låta-freak jag är. kunde alla låtarna, och sjöng med tsm med resten av Hastarna. så ska en fredagskväll se ut.
...

tre låtar som får mej att känna: LONDON!!







vill tillbaka!!!!

nu ska jag ta The Fraz på en promme, yes han e tillbaka. sen ska jag packa upp londonväskor och packa sthlmväskor..
Later/Love Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0