I'm back..

jag e tillbaka!!

haha i sthlm och på Bolibompa där jag hör hemma! dessutom har jag Honom nära så nu leker livet allt litegrann.

Sofias (adolfsson) väldigt snälla pojkvän Erik, bor just nu med henne eftersom jag slaggar i hans lägenhet på Gärdet.
och för er som missat nåt så ligger gärdet skööönt nära tv-huset vilket gör att jag kan sova läänge på morronen!
thankyou. enorm skillnad mot för London också.. när jag gick upp 05.45 som senast! jeeez.

lördagkvällen va riktigt lyckad! återförenad med mina grabbar, men vi saknade Jesper och Emma för en total Skepp-kväll. (försökte ge melodifestivalen en chans men fel låt vann som vanligt så nu e de slut me de. heja robinson som FINALLY e tillbaka på lördag.)
dock dök en annan Emma in och förgyllde tillställningen. Fröken Nyberg som inte gått ut i Sandviken sen studentfesten, typ ;)
började hos richard, körde en ordentlig dance-off på Lobby, och avslutade med en traditionell Mansion-macka.
haha Jesper se upp, The new Hef is in town! ;D

lite pics.


alltså än en gång har jag fått nippran på Telias kundsvar.
alltså jag orkar inte ME förinställda tanter i telefon längre!
dom går mej på nerverna och dom kommer aldrig till sak! dessutom råkar jag alltid slå en lite pluttsiffra fel, lr skrika nåt argt precis när ALL viktig information ges, så jag kommer aldrig fram!!?
tur att min hjälte richard jobbar på telia. och han e ingen tant heller, surprise.

Första dagen på Boli idag, de va så kul å träffa alla igen! Raaz på rekvisitan, vi e ett team! och resten av folket på redaktionen, härligare gäng får man leta efter. gick hem idag och tänkte.. har jag jobbat? kallas det där jobb? att göra det man tycker e så galet kul, umgås me sköna människor och äta sushi till lunch? ge mej det som permanent liv!!! tackarrr.

kollade mitt konto nyss. KUL att jag äger hela 201.50kr. svälta tills den 25e och planka i tunnelbanan, haha.
tacka vet jag filminspelningar i London med gratis hotelfrukost och lunch! :)

nej nu e de CSI NY.
sista har jag hört?

hoppas han kommer förbi senare. bara saknat han närbvaro i 8 veckor nu så..

ps. LITEN detalj sofia glömde nämna när hon berättade om lägenheten... de e gemensamt kök!!!!
om my god. jag som hatar att göra mat i vanliga fall, och som även e totalt talanglös på de. jag VÄGRAR laga när andra tittar på och kritiserar min " matlagning" inombords!!! never. ever.
så nu får jag leva på frukt, nötter och annat man kan förvara i rummet. fint ella.

Later/Love Hast.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0