home sweet home. or?

Home sweet home. alltid en känsla att komma hem, en familj som älskar mej villkorslöst och som vill höra allt.
missuppfatta mej rätt, jag har saknat min familj också, har bara haft det lite roligare än alla andra i en månad och inte kunnat fokusera så mkt på att sakna personer.
men de e bra för man märker vilka man verkligen saknar!

usch vilket asshole jag låter som. I just love my life!

Ok, jag är hemma. meen ärligt det var på håret att jag came back EVER. älskade london livet!
ska erkänna att jag e sjukt sliten dock, jobb minst 11h om dagen, rekordet va 13.. och sen pressa in ALL shopping, ALLT uteliv och ALLA got so sees på helgerna. plus umgås så mkt som möjligt med Anna! hectic är förnamnet.
meen I love it när det händer grejer hela tiden!
Annas favorit statement: "Sova kan du göra i graven!"

den här sista veckan på jobbet va den bästa, vi va ute på locations, byggde och dressade, målade och fixade osv.
tyvärr får jag inte lägga ut några som helst bilder. vilket suger men e helt förståligt.
Det är iaf en film called CENTURION jag va på, utspelar sig i UK på romartiden och handlar om en legion romerska krigare som slåss mot dom skottska vildarna, typ :)
Den kvinnliga ledaren för vildarna spelas av Olga Kurylenko från senaste Bond filmen, det är en leading roll men hon spelar stum och behöver alltså inte säga ett enda ord på X antal månaders inspelning!! haha bra betalt för body movement alright.

I fredags var jag hursomhelst på plats på filminspelningen, vanligtvis ligger vi på Art department några dagar ahead och bygger och dressar allt men jag fick vara med som in charge of stand by props(rekvisita) ON SET!!!
de va helt gaaaalet kul. jag sprang omkring  i studion bland skådespelare, romerska tält, ljudkillar, ljuskillar etc etc.
Jag hade radio och earpiece och såg med andra ord allmänt ascool ut när jag sprang omkring och ordnade gardiner, lagade kartor osv mellan tagningarna.
Fick även agera stand-in för Olga under diverse scener(eftersom skådespelarna inte kommer förrns i sista sekund när allt e redo..) när dom satte ljus, kameraräls samt tejpbitar i golvet så skådespelarna vet hur dom ska gå.
under dagen fick vi gratis breakfast and lunch, och jag skämtar inte de va Hotel freakin awesome breakfast!!!
helt klart värt att gå upp 04.30.

JAG VILL JOBBA MED SÅNT!!!!!!! kommer iaf ha folk som jobbat med filmer som Harry Potter, Saving Private Ryan, Batman, Troja etc på mitt CV. vilket känns ganska tillfredsställande för tillfället. innan jag själv kan bli en av dom!

nej herre min skapare min EGEN säng väntar ju på mej? varför har jag inte lagt mej i den yet.
berättar mer imorn.

Min älskade bror har ju fyllt 18 så vi hoppas på en snygg utgång på lörda. hoppas även på en underbar gästartist från huvudstaden, vi får la se.. bjuder på några härliga londonpics natten till ära.




sa jag att vi va på London Fashion Week? ;)

bedtime. give you more tomorrow.

Later/love Hast.



ps. en klar favorit just nu. kan inte få nog av Kings of leon, lr denna låten, enjoy mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0