sådärja. jag är en kändis.

..haha nu är jag en celebritet. Skulle hem från SVT idag och eftersom dom håller på med inspelningarna av Vi i femman i studio 1 så kryllade det av barn vid stora ingången!
när jag går förbi, kutar alla plötsligt fram och jag är omringad av hundratals barn med anteckningsblock och penna i högsta hugg!!
"Visst e du kääänd?!" "Du e kändis va!?" haha det kliade i fingrarna att säga "javisst, joda jag e väl ganska känd så att säga.. !" och öva autografen på 104 små anteckningsblock med pokémon och barbie på. meeen jag höll faktiskt på att missa bussen.

förövrigt hade vi Världens Starkaste man i studion idag, Magnus Samuelsson. han är verkligen ENORM haha. våra gästfotöljer för barn va ju lite i minsta laget kanske. han verkligen duckade för att gå in i studion haha!
Jag ville egentligen bara säga: LYFT MEJ!!!  men sen gjorde jag inte de.. hur coolt att bli lyft på raka armar!?
ska be min Megatron-bror pröva när jag kommer hem. han kan ju typ lyfta upp sig själv i fötterna, med händerna.
haha.

känns som mitt liv har lite mer HOPP just nu. och vad lever man på om inte.?
haft första sambo-middagen med sofy, tacos. vilken ängel hon e verkligen.

nu mer sex&the city!! måste ta tag i mitt projekt, hjälp.

Later/Hast.
  

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0