I'm just lovin it.

de har ma att de alltid regnar i london? INTE DA. jag har under min snart nastan en manad haft EN ynka regnig dag!!
idag lyser solen helt galet underbart, de e verkligen var!!!

Lordagen va helt galen!! jag har inte haft en sa galet rolig kvall pa huuur lange som helst!
Vi va pa KoKo's och maskeradkvallen. Tema> cirkus!
Jag va utkladd till Lejon/lejontamjare. bilder kommer sa fort jag kan. haha och anna va trapetskonstnar.
Vi motte upp med William och Jo pa en bar mittemot forst. de va Starke Adolf och clown. vilket gang!!

Det ar mycket underskattat att kanna vakterna har jag kommit fram till. Jo va tjenis med inslappet sa vi gick inte bara fore i kon, utan gick in gratis!! tackarrrrr. val inne hangde vi lite i baren, men det trottnade vi snabbt pa och tog oss ner nagra vaningar. Kokos ar en skithaftig byggnad, en gammal teater med massa balkonger i olika hojder dar folk star a sheakar jarnet!
Sen kom Jo's friend tillbaka och vi hangde pa honom Backstage! AWESOME. de hade diverse upptradanden pa scenen, trapets etc. Vi hangde lite i nan VIPlounge men trottnade snart pa de och ville ut pa dansgolvet! sa precis nar vi tankte overge backstageomradet for lite dansande, sa intog William och Jo scenen istallet!!!
haha det spelades helt grym 80tals partymusik heeeela kvallen sa jag och Anna va inte sena att hanga pa!!!!
ut pa scenen infor hela lokalen som va smackad me folk. viiiilken halligang alltsa!! sager jag bara.

sa dar stod vi resten av natten och dansade som aldrig forr! Plotsligt kommer Anna fram med Popcorn overallt, da har dom stallt ut en popcornmaskin pa scenen! Anna och jag konstaterade att de har e ju ett totalt dromscenario!

Vara tva favoritsaker pa samma gang: DANSA OCH ATA!!!
doesnt get much better than that really.
plotsligt pa slutet sa kommer det ut ett gang killar i typ BORAT baddrakter som va extremely FIT om man sager sa.
valdigt valbyggda overallt. hoppsan sa vi och dansade lite till.

tillslut blev det hemdags. vi svangde forbi en kebabkiosk som va smockad och ALLA tog kort pa mitt fina dock hyfsat utsmetade lejonface. never sen a fancy dress before?

den har veckan ska jag antligen ut pa location! looking forward to it. nu ska vi ut pa lunch

justja! antligen hittade jag den PERFEKTA paljettjackan pa Absolutely Vintage igar!! JES.

saknar er. Later, love/Hast.

Kommentarer
Postat av: elin

sluta säg att du shoppar så mkt, speciellt på så sjukt schyssta affärer!

här i åre är det inte mkt som kan shoppas i klädesväg... men iofs är det bra för min ekonomi ;D

när kommer nå roliga pics då?

kraaaam!

2009-03-03 @ 20:02:05
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha min ekonomi e fortsatt instabil men mina garderob rockar! ;P bilder kommer nar jag e hemma igen. dvs onsda! har bara internet har pa jobbet namligen.. MEN SOm de kommer bli bilder :D

2009-03-04 @ 10:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0