en favorit i repris.

eftersom Simon missade Panncake day, gjorde vi en favorit i repris igar. inte oss emot liksom..
Forst hade vi Savory(lart mej nytt ord, jes) panncakes fyllda med spinich och melted cheese.........
sen gick vi over till desserten, panncakes fyllda med glass och chokladsmor..

tips. try it.

JAG stod aven for pannkaks stekandet. jag va helt grym! Awesome chief som simon sa. tackarr. perfekta lagom gyllenbruna! YES jag kan laga (en) MAT!!!!

lite dott just nu pa jobbet. alla e pa location och jag aker dit om nan timme.. ska mala grottmalningar och pynta de stackars hastarna. Pratade aven med Simon (Bowles) igar, Production Designer for filmen, och pa freda och-eller mandag ska jag fa me pa en set har i London, under en shoot!! ska bli roligt a se nar dom filmar alltihop.

har bokat ticket hem nu ocksa.. tisdakvall. SA trakigt men iaf billigt. shit va jag verkligen inte vill aka hem, have fallen in love with this city. ..
och sa ska jag hem till Bajen. wehej.

igar regnade de faktiskt bara for att jag sa att de typ va en myt. a sjalvklart tog jag inte me paraplyet.. sa jag tog de me mej idag och da skiner sjalvklart solen. plus att jag ALLTID har kjol pa mej nar det blaser!? why?....

lovar LOADS of pics pa onsda nar jag e home! see you then.

Love/Hast.

Kommentarer
Postat av: elin

klart vi ska ses OM jag kommer hem :)

inte helt klart än :D

ser fram emot pics sen darl!

hugs and kisses

2009-03-04 @ 13:03:06
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0