Bolibompa it is!!

Bolibompa vilket underbart ställe!!!
Jag får redan ångest över att jag bara har 4 veckor kvar där..!!! fy va deppigt.

Men vilka veckor! ett så roligt ställe som sin arbetsplats? jo jag tackar jag. Dessutom huserar där ytterligare två praktikanter just nu, som e totalt loveable!! vilka pärlor!!
Vi hade en mkt intressant Tacomiddag igår på fridhemsplan.. aldrig kan jag lova har det skvallrats så mycket om Barnprogram medmera... vilken helkväll haha.

igår hade dom tydligen skjutit nå nere i tunnelbanan här på Gärdet.. helt galet, blod i hela rulltrappan och även nere på perrongen. nåt gängbråk tydligen för de va vakter överallt och X antal grabbar uppradade mot väggen med händerna bakom huvudet.. :/ Kul också när inga tunnelbanor stannade vid Gärdet bara för de, och eftersom jag som vanligt inte har nån aning om vart jag befinner mej var jag tvungen å vänta istället för att försöka hitta nån buss lr liknande..

mötte upp Elrico och co på stan idag, råkade visst gå in på Beoynd Retro.. skit också jag hittade värsta klänningen som jag av nån anledning INTE kunde inhandla för mina 79.50 på kontot haha. så blir nog en vända på stan på onsda när pengarna kommer in.. bra ella, så du inte har nåra pengar igen sen.

nej nu ska jag ta mej ut till Vallentuna och hela Fam. Hast som är där. v iska fira min älskade mor som fyllde år i torsdags! Grattis älskadeälskadeälskade mamma. vad skulle jag väl göra förutan dej?

Later/Hast.



Kommentarer
Postat av: elin

tjohoo ella!

ja visst blev tattoon bra? :D japp, de står på latin, förälskad i kärleken, kärleken övervinner allt! thats the shit! :D

ja alltså adressen hit är Frönäsudden 2 (3tr) 830 13 ÅRE.

hur går de i sthlm då?

Puss på dig!!

2009-03-23 @ 14:07:38
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0