Lycka är..

Vi har ett inslag i Bolibompa som heter: Lycka är.. där barnen berättar vad som är lycka för dom. Alltid lika upplyftande med barn som i sitt totalt okomplicerade sätt att se på världen inser att lycka är saker som, glass i strut, p'rlhalsband, pannkaka till middag, en mask i en burk, en fotboll osv.

jag vågar knappt säga det. men just idag mår jag bra, just idag är jag vad man brukar kalla, just det Lycklig.

tänker tillbaka på de här två åren i Leksand och allt som hänt. va ju inte direkt så att jag spenderade 2 år PÅ PLATS i leks.. njää.
5 månader på Bolibompa. det roligaste jag gjort nånsin, lycka på jobbet kallas det.
1 månad i London. En helt fantastisk och GALET intensiv tid med långa filminspelningsdagar och ännu längre partynätter!!!
Peace and love festivalen.
Sommar i Valencia med bror.
att upprepas snart, lova mej!!
Nyåret. Jag kommer aldrig glömma det, eller dej.
etcetc. OSV OSV..

Detta har verkligen varit de två roligaste åren i mitt liv. (Året på Tahiti räknas inte ens eftersom det va totalt overkligt!)



tänker på alla underbara människor jag lärt känna.
Min dekoklass.


Pojo. trodde faktiskt inte det fanns en lika intensiv, galen och hysterisk människa som jag. tack för att du motbevisat mej.


Sofy. Jag flyttade in och plötsligt va allt självklart. underbar människa precis i min smak.
Rosell & Hedman. Vi möttes som de bästa praktikanterna nånsin, nu kan jag inte tänka mej att va utan er.
Hela Bolibompateamet. som så ofta sagts, den bästa arbetsplatsen på jorden. och folket är i samma klass.
Med flera, verkligen.




och så HAN. oavsett vad som hänt och händer så har jag aldrig varit så lycklig som i hans armar.
det är det enda jag vet.



jag ska sova nu. efter en fantastisk dag på Bolibompa.
just det. glömde nästan, gjorde en statist insats idag igen, haha denna gång med repliker. ej att missas.
gonatt/Hasten.



Kommentarer
Postat av: redaktörn

och jag älskar dig ella hast!!

2009-06-18 @ 11:51:13
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0