wohoooo living the dream..aaaah.

hur kan man vilja gå till jobbet varje dag? hur kan de va det roligaste som finns ?
ingen kan förstå hur mycket det här Bolibompa jobbet betyder för mej, en uppfylld dröm. jo man tackar de e inte var dag.

den veckan har varit helt galen. och fredagen till trots e den inte slut än..!!
imorgon lördag har SVT nationaldagsfirande på slottet, och jag e där!
bolibompa har en egen scen å sen får barnen pyssla å greja.. om det regnar går jag hem haha.

på tal om REGN. herre min skapare, jag försökte göra iordning Bolibompaträdgården för inspelning av Sommarsången häromdagen. ja ok då regnade det inte så jag gick ut å pyntade me björk, blommor, korgar, lampor osv. sen går jag in och ska hämta resten av inspelningsteamet och när vi kommer ut?
DÅ ÖPPNAR SIG HIMLEN och allt vatten som Gud sparat på släpps ut över MIN trädgård!
tack.

nu behöver ju jag gå till sängs eftersom vi ska ses 08.00 på slottet imotn för akreditering. (detta är ett fint ord som jag använder men inte har någon aning om vad det betyder. förutom att jag kommer få en lapp runt halsen som det står "Ella Hast, SVT rekvisitör." på. känns lite  bra faktiskt. mmmm.

ska nu sova. även imornkväll kan komma att bli intressant. vad gör jag.. ?
kan den här mannen svara.. ?



vad kan jag säga.. som michelle branch kanske: "You can't break a broken heart.."
senare / Hast.








Kommentarer
Postat av: goldie

gör nu inget jag inte skulle ha gjort..hahaha.

2009-06-06 @ 17:37:59
Postat av: Emma

ja saknar min hast.

2009-06-08 @ 18:39:21
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0