Ella Hast Survival Kit.

sista inspelningsdagen på Bolibompa igår..
känns riktigt tråkigt. för den här gången vet jag inte om jag kommer tillbaka. (fast det tror jag ju.)
man brukar komma tillbaka dit man hör hemma. inte sant?
den här våren på Bolibompa har iaf haft det klart skönaste gänget programledare.

när jag kom hem i onsdags så skulle mina kära extrafamilj som jag bor hos åka bort över midsommar,
såå de hade ordnat ett Ella Hast Survival Kit.


6ST COLA FLASKOR Á 2LITER!!!!!!!!!!!!
det kallar jag humor.

nej nu är det fotbollsmatch på tv. Sveriges NYA landslag som dom kallar de, HELT RIKTIGT.
vilken fart, vilken skillnad, vilket spel. man älskar de!
Säger som Jonas Leksell under inspelningen av Fotbollslördag häromdagen:
"Det finns inga dåliga väder, dert finns bara dåliga fotbollspelare!"

glad midsommar till er alla!

senare/Hasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0