Avslutningsfest på Bolibompa!

ja det handlade gårdagen om. och fantastiskt va de!
det hela började med att hela tjejligan på redaktionen intog två loger och och påbörjade det berömda piffet.
ett glas rosé och trevligt sällskap i en loge är underskattat.
sen drog vi oss upp på Redaktionen och där väntade champagne, diverse chips sorter och även den manliga befolkningen av Bolibompateamet! trevligt.
det tjattrades, blev härliga återseenden, kramar och mycket högt chipsintag.
Isabel lyckades klämma i sig en halv skål grillchips, efteråt kommenterar hon: "Detta e mina värsta chips.." haha.

sen gick vi tipspromenad till festlokalen! Gick väl lite sådär för mej och Reboia.. men som vi brukar säga, alla gör det dom e bra på. ingen slog oss vid buffébordet!
underbar mat och dryck och under kvällen drogs lappar ur en hatt, där alla skrivit något om sig själva som ingen vet.
askul. många konstiga stories kom upp, men galet underhållande. Kjelle va i särklass värst med sina Afrikaäventyr med nakna kvinnor och galna stammar! haha

sen röjde vi undan bord och körde en limbotävling och dansa till bruce springsteen natten lång. herregud va härligt.
Det enda tråkiga var att vi firade av Nina, Markus och Stephan som ska sluta som programledare..
så galet begåvade och underbara människor som jag kommer sakna otroligt mycket. Markus och Nina har varit där hela tiden jag har kommit dit fram å tillbaka, dom ÄR liksom bolibompa för mej. övertygad om att de kommer göra grymma grejer nu, och sedan komma tillbaka till Boli.. ;)

sammfattningsvis en helt fantastisk kväll som jag sent ska glömma.
mitt tillstånd idag vill jag dock glömma NU helst. trött, sliten och slut som artist.


gjorde mitt första tv framträdande igår också. haha. Jonas spelade in sin Fotbolls lördag som sänds i sommar och jag var målvakt. väldigt bra sådan ska sägas.

hur går det med att inte skriva långa inlägg undrar ni nu? ja inte bra.
nu en fet pizza. (suktat efter den sedan jag slog upp ögonen)
Senare/Hasten.


www.svt.se/bolibompa

drar upp lite bilder från kvällen senare! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

va var det jag sa - vi kommer få se dig i tv fram över;)

2009-06-13 @ 21:27:09
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0