Åh midsommar!

en fantastiskt midsommar. chockerad, kan man nästan säga att jag är nu. fast ändå inte, hans blick säger allt.

jag e trött på att höra vad jag ska göra också. de e väl för fasen jag som bestämmer.
jag behöver inte ursäkta mej.
han gör mej förbannad. men han gör mej lycklig.

plockade krans. lagade mat. bra sällskap. skön musik. kärlek. osv. en midsommar att minnas vill JAG säga.

idag for jag och Hanna ut till Johanna på landet, solade, lagade god mat och paddlade kanot!
jag och Hanna paddlade tillsammans och lyckades fastna "hela" 3m från stranden..! haha.
svårt det där att koordinera den som paddlar bak å den som paddlar fram..
när vi hade snurrat runt och försökt vända i en kvart säger Hanna tillslut något uppgivet:
"men kan vi inte bara vända oss? vi sätter oss åt andra hållet istället för att vända kanoten!"
åh vilken intelligens. jag bugar.

sista veckan på Boli nu.. värdelöst.
men imorn ska vi ta en afterwork gänget från redaktionen! och det följer jag upp med en helkväll på Apberget med tjejerna! god måndag!

sen kommer ju peace and love på onsda! skynda skynda.

ska nu efter denna totala MATFOKUS under heeela helgen, smälla i mej ännu liiiiiite mer godis.
och njuta av första säsongen av OC!
senare/Hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh du verkar ha haft det myyysiiiit! ;)



Känns som vanligt att vi behöver ge varann en rejäl update! Så känns det ju iofs även om vi inte setts på en dag, så var ska det sluta nu?! Var ju en evighet sen...



Ella mina lungor är inte okej, är livrädd för att ja ska bli sämre... skit.

Hörs snart! Love

2009-06-22 @ 15:10:03
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0