what a difference a day makes... 24 little hours..

.. kan hända mycket på en dag. tror det har hänt stora grejer idag.
vågar inte riktigt TÄNKA de än. än mindre SKRIVA de. men jag känner de!!

å dagen e ju för fasen inte ens slut!
åker till Örebro över helgen.
och hjärtat?
det slår.

väntar på my ride. sitter å tittar igenom lite gamla bloggbilder på den snyggaste person jag vet.
smyger upp några här också, kan inte låta bli. vacker, snygg, sexig och så vitt jag vet, singel?

Sienna Miller mina damer och herrar..















jag ska börja tro på reinkarnation. och så ska jag börja göra goda gärningar i syftet att få återfödas som ett vackrare(och mindre konstigt) jag, nämligen Sienna.
en ganska bra plan.

packapacka. /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0