snuskhumor.

jaha. sitter på jobbet, kontoret på Hammarby Allé precis i slutet av Skanstullsbron. (där Hoffe sitter i slutet på sthlm boogie för er norrlännningar och övriga)

går igenom manus fram och tillbaka. skriver upp varenda inspelningsplats och försöker organisera dem för att sedna kunna sätta ihop ett inspelningsschema över locations, skådespelare och statister.
detta schema förväntas tydligen vara förståligt dessutom.

Vi gör hursom en serie om jag inte berättat de. En utbildande ungdomsserie som handlar om Sverige från stenålder till 1900-tal. Det e galet kul och dessutom vet ja vem som sköt Gustav III och andra trevliga saker jag kan glänsa med i TP sen!

De e 3 grabbar som äger produktionsbolaget jag jobbar för. Bland andra Fredde Granberg, honom minns ni nog...



jepp den rumpan jobbar jag för.

de har bland annat också gjort Hem till Midgård



som gjordes för TV4, precis som den här serien vi håller på me nu.


tillbaka till arbetet nu Hast. ska styra upp några krigsläger till GUSTAV II ADOLF och ett Vikingaskepp.
Senare/Hast.

Kommentarer
Postat av: sambo-lina.

ella, vem fan vet INTE vem som sköt gustav III?

2009-07-11 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0