oj herregud.

nu blev det mycket. av allt annat än bloggande uppenbarligen.

got some awesome news: Precis blivit uppgraderad till INSPELNINGSLEDARE!!!
va hände? tänkte jag då.
Inspelningsassistent - no more.

galet med ansvar och väldigt mycket jobb. men jag e ju HAST!

vi passade på att ha en AfterWork igår här på söder. slutade med att vi hamnade på jazzklubb och härjade loss på dansgolvet, jag älskart.

igår fyllde marron år och idag ska jag över till östermalm och fira min kära barndomsvän.


sov 4h inatt. kanske ska duscha också innan jag går dit. men det bjuds på mat! fint ska de va.

nej ytterligare någon timma här på kontoret i skanstull, sen ska jag knalla hem i mina nya lågskor.
(gillar att säga "lågskor", känns väldigt gammelmormor tycker ni inte?)

250kr på beoynd. det kallar vi lågskor.

dags för helg! /Hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0