movie night.

Gick på bio igår med Ato som för er som inte har förstått det är min roomie på Åmänningevägen 20 i Årsta.
(the place to be)

Jag Ato och Hagge gick och såg "Year One" på söderbiografen. en pina att passera Medis där varenda liten skön söderhängare som har ledigt satt å knäppte en kall.. men vi va inte bittra(speciellt länge) utan tog en film istället.

Jack Black e ju Jack Black och Michael Cera från Juno(en av de bättre filmerna nånsin) och Supersugen är pinsamt förvirrat kul. se om den om ni vill skratta. och de vill ni väl?



väldigt, väldigt roligt när Jack blir utkörd från byn och ska starta sin egen stam nån annanstans.
Han kallar den: "Muscletribe of danger and excellence"!!! hahahahaha.
sevärd film jajajaja.



synd att mina dagar är smått förpestade av min mage. Den här laktosprylen har fått spel så jag behöver gå på toa hela tiden men jag kan inte. skönt va?

känns typ som att jag vill stanna på toaletten.
å sluta rapa kan jag inte heller.
jag är oerhört charmig just nu.


sen BAM fick jag mensvärk ON TOP OF EVERYTHING. fint ska de va man tackar.
jag skulle inte vilja kalla mej själv ett monster just nu.
meen, emotionellt instabil möjligen.


YEAH. ska hem efter jobbet. hem till Bajen och casa de Hast.! hämta säng, möbler coh framförallt alla mina kläder!!!!!

Senare/Hast

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ato = han!?!?!?

2009-07-31 @ 16:04:19
Postat av: Ella

nopes :)

2009-08-02 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0