living the life.

e ni många som älskar era liv? GÖR DE. och om ni inte gör de. GÖR NÅT. säger som brittan: do something.

Jag måste ändå påstå att trots att jag varken har fast jobb, en anständig karl eller någonstans att bo,

så e jag LYCKLIG!
  • jag älskar mitt jobb, jag går hit och har kul varenda dag och jag VILL gå hit. vill ni går till era jobb på morronen kl.08.00?
  • Jag älskar min sambo! okej hon kanske inte älskar att ha mej(och mina 4657864875 klädesplagg) inträngda i sin etta i sumpan. eller för den delen dela säng med en 1.80cm lång Hast. eller slåss om badrumstid. eller flytta mina skor som står mitt i vägen, eller känna doften(stanken) av tonfisk/död varje middag.. men jag gillar henne och vi har de mysigt!
  • Och jag gillar min karl, han e precis som han ska vara. lagom skitjobbigt och konstig. och bra!

sitter fortfarande på jobbet och kämpar igenom lite saker inför alla REK vi ska ut på nästa vecka, och denna..
Idag fick jag ringa diverse potentiella assistenter till inspelningen, komstym ass, statistansvarig etc.
och säga att JAG och producenten vill träffa dom på intervju! Jag basar över  folk? va e de som händer.

firade in tisdagen hemma hos rosell igår med följande smaskigheter. (spec för en annan som inte ätit varm mat på 2v)



jum.


Det absolut bästa som kunde ha hänt idag. hände.
som jag sagt så ska jag vara Inspelningsledare under själva inspelningarna. och idag har jag och producentthomas bestämt oss för att ingen mindre än Sofie Rosell ska bli min inspelningsassistent i 6v!! himla knäppt. men bäst.

på måndag börjar hon, rosell. hos mej ;)



senare/Hast.

Kommentarer
Postat av: sofy

JAAA vad bra det är!!!

2009-07-22 @ 20:00:17
URL: http://sofierosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0