jag har blivit en SÅN.

jes nu e jag där. jag har blivit en sån.

en kontorsråtta.
helt värdelöst.

Min lunch består av något snabbt att äta brevid skrivbordet medans jag kollar facebook och lägenheter på Blocket.
just idag:


jordgubbar. orkade/hann inte skölja. så nu får jag väl mask.

ligger 1326456 post  post it lappar på mitt skrivbord med saker att göra. det betyder att jag måste göra typ 173 saker i minuten för att hinna innan jag slutar.

idag åkte Lina till Hultsfred. grymt kul för henne. deprimerande ensamt och avensjukt för mej.

hoppas hon njuter ordentligt när hon ser dom här grabbarna ..



galet bra. å inte mindre heta. som sagt. orättvist.

tillbaka till arbetet nu kvinna. vikingagårdar skall hittas och bronsåldersknivar skall betygsättas. gört.

Senare/hast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0