Jag. En Fotograf.

Michael Jackson.



Han e död.
fasen också. han va ju en sån där ikon, en som skulle leva för evigt och alltid göra bra musik.
skit också.
Han kommer iaf för alltid leva vidare i våra högtalare. garanterat.


Jag och Emma fick reda på att han dött precis innan MÖtley Crüe konserten förra torsdagen. samma natt han dog alltså. men vi trodde de va ett sjukt rykte. synd vi hade fel.

hursom så hade jag planerat att gå på Michael Jackson TRIBUTE NIGHT som alla klubbar på Stureplan hade hela helgen. Men då ringde Lina och plötsligt satt jag i en bil på väg till Leksand för att agera Fotograf för hennes Examensarbete. haha jag gillar spontanitet!


och fasen va BRA de blev!
JAG EN FOTOGRAF.

(ska bara fråga Lina innna jag slänger upp några bilder..)

Senare/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0