glids.

igår efter jobbet var jag så trött så jag läste en svingammal cosmopolitan utan att notera "utånget datum" på viss information.. och åt min tonfisksallad för 4583963ggn.

hjälp jag går å lägger mej som en annan tant tänkte jag och klockan var 19.30..

men då! ringer Lina och hon står utanför i världens bästa bil och undrar om vi ska "glida lite"?
haha. klart vi ska.

så vi åkte omkring i flera timmar i den här helt fantastiskt ascoola bilen:



sen for vi hem och jag somnade glad och nöjd.




tänk va roligt man kan ha med lite speglar föresten...


måste älska sofys haka!

tillbaka till arbetet. So you think you can dance ikväll! 21.55.
senare/hast.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha a älskar dom speglarna, kan inte sluta garva!!!



Ringer ikväll, mitt i let´s dance ;) mohahah! näerååå!

PUSSSS

2009-07-21 @ 17:01:50
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahaha ja dör!! Sista bilden!! vilken jälva haka!ser ut som en jätta pung!!sorry;Dhaha



hoppas allt är bra med dig gumman!kram

2009-07-22 @ 23:03:23
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0