förevigt nu.

ringde precis till Kunglia Operan för att se om vi kan spela in mordet på Gustav III där. När jag blev put on hold spelades Operamusik högt och ljudligt i mitt öra. När jag väl kom fram till växeln var jag typ döv så jag hörde inte va hon sa iallafall.

sen blev jag kopplad till någon operachef och medans jag väntade denna gång, vad spelas? FÖR EVIGT NU!!!!!!!!

vilka minnen!! jag fick ståpäls över hela kroppen och rös till.
saknade gamla goda tider.

en hälsning till alla mina gamla Musikalare, detta va nämligen sången vi sjöng på studenten, på avslutningen i kyrkan..




oj va sorgligt allt blev. men jag tänker tillbaka på de med glädje ska ni veta. vilka herrans livade år!!!!
men vi åldras med värdighet, och framförallt i syftet att ha KUL!!

/hast.



några saknade från musikalligan.

Kommentarer
Postat av: Helena från Musikal

Håller koll på dig, bruttan!

Saknar också musikal lite titt som tätt.

Stor KRAM!

2009-07-27 @ 14:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0