blod.

jag lagar inte mat. de e så bara. jag lagar inte mat. de e inte det jag gör.

inte riktigt så jag arbetar kan man väl uttrycka det. E jag ensam så "lagar" jag antingen fil med flingor(mina sambos kan i Leksand kan till å me vittna om ätande direkt ur flingpaketet vid några tillfällen..), hämtmat, eller köttbullar med ketchup.
det är min nivå.

så då tänkte jag äntligen step it up lite och göra mej en tonfisksallad. (använda spisen känns att hoppa några steg i min utvecklingskurva.)
och vad händer? JAG SKÄR MEJ I FINGRET. när jag ska skära sallad. och det kommer BLOD. i två dar!
jag ska göra en sallad. MED TVÅ INGREDIENSER och jag misslyckas.

sista gången jag gjorde ett attempt till matlagning. sista.



ensam här i sumpan. Lina på Hultan. Men imorn ska jag iaf träffa mannen. mannen som tycks gå in och ut ur mitt liv som andra byter underkläder.(detta gäller inte oss som ej orkar tvätta och därför kör klassikern att vända det man har utochin, flera ggr.)

han kommer och går. precis som han vill. precis som jag inte vill. eller e de kanske så jag faktiskt vill ha de?
svårt och ogulligt. inga puttenutt smeknamn eller 24/7sällskapande. vi kanske bara e som vi e. vi två.


längtar hursom efter en kväll med Honom imorn. och en hel lördag med fröken Rosell - jag älskart.

Senare/Hast.
har någon en take out meny? .... nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0