Tåget hade så att säga spårat...

I spy..... SPOTIFY!!

Äntligen har jag Spotify, tack bror för de och Adobe CS4 Extended version blablalbla.. med precis alla program.! yees.

helgen va sådär lugn och totalt tom på happenings att man började undra om man hade ett liv. MEN så skööönt de va!
bara chilledilla hemma i soffan med laptopen på ena knät och en fet skål godis på det andra.
sen bar det av mot Leks ikväll.. och det kan man väl sammafatta med att det gick LITE SÅDÄÄR..!!

tåget var 1,5h försenat för att ett annat tåg framför hade fastnat i en uppförsbacke(det e ju lite komiskt lrhur, det orkade liksom inte upp lr..). så jag och Emma satt där strax innan Falun i mörkret och insåg att vi va tvungna att göra en räd i cafevagnen. den stackare som stod efter oss i kön hade inte mycket kvar att välja på kan jag säga.. !! nån gammal tonfiskdubbelmacka och en avslagen pommac möjligen..

sen missade vi ju anslutningen i borlänge så vi fick åka taxi till Leks med an tant som nog trodde vi va höga på lite vad som erbjöds.. haha vi va grymt trötta och skrattade konstant i 45 min. t o m när jag sov en snutt.

sen va snökaos så pojje fick springa i förväg till stugan och skotta vägen för sina ladies. orka att dom hade plogat upp en VALL framför våran dörr, konstigt att folk tror att de är obebot å går i rycker i dörrhandtagen..

nu chilledillar vi med lite skööön kvällsmusik.


Maria Mena, hon e skön.


men sen ere slut på chilledill kan jag säga. chill no more. en FET skolvecka som ska överlevas med fokus på helgen som komma skall.. jag vet de är uttjatat men har bara en sak att säga: Känn Pepp!!!!!!! det gör jag.

styrs/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0