nu är de mycket..

..jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här. och för mej är det ovanligt att inte veta vad jag vill, lr va osäker för den delen.

har så mkt roliga sker på gång att jag blir rädd att inget ska inträffa tillslut.
Satt från 7 till halv 12 igår och skrev ett mail på engelska, med CV, personligt brev etc etc. (ok jag råkade titta lite på tv, men det va ju så bra program bara för att jag hade nåt annat att göra.!)
Nu hoppas jag iaf verkligen att jag får ut nåt av det här, give it!!
när jag skulle avsluta brevet och fråga mina sambos vad man skriver som bra avslut, kommer Pojje med kvällens förslag:
"skriv XOXO!!?" haha mja mkt proffesionellt och skulle absolut, förmodligen, verkligen INTE ge mej jobbet..! :D

I wanna go sooo bad!!!




snart går jag bananer över att det inte finns något godis i det här huset.
måste styra upp de här..

snart kommer Emma till La Suede!!! <3

jag ska skriva nåt viktigt på ett papper nu, hade jag tänkt.

styrs/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0