I'm lovin it.

kändes minst sagt som mantrat för dom här dagarna..
det hela började tisdakväll med ett sms. 40 minuter senare satt jag på ett tåg till huvudstaden lyckligare än på länge..
sen följde två helt galna dagar. can't even begin to...
sen blev det torsdag och hela klassen samlades upp på FORMEX mässan ute i älvsjö. hjälp va inspirerande, som sambo sa, känner mej helt klart överinspirerad och bara sjukt otålig på att få flytta, inreda, designa, dekorera etc. jag längtar till mitt eget!

även om jag älskar mina sambos som jag förövrigt hade grymt kul med dagarna i sthlm!


Emma e så snygg när hon ska hitta i sthlm! tror inte riktigt hon har förstått konceptet liksom.. storstad. haha jag och Pojje fick bära alla hennes grejer å springa med henen till tåget när hon skulle hem eftersom att det är ungefär som Pans labyrint att hitta til spår 18b. tycker iaf en viss gävlebo jag känner.. ;)

fredagen var planerad på ett sätt. och blev på ett annat. så kan man sammafatta det, mer behöver ni inte få veta, tro mej.
jag tyckte de va lyckat. härliga vänner och en biltur jag aldrig glömmer, thankyou.

jag och PoJo va iaf sjukt snygga. även om det var ett klart begränsat antal som fick njuta av att se oss om man säger så..
sammanfatttat: en kväll vi bjöd på.

idag tog jag tåget hem igen. efter ett desperat försök att konversera mej till en ombokning på en redan incheckad biljett. ringde till SJ men insåg snart att jag och den där röststyrda damen(läs:kärringen) inte riktigt drog jämt. jag sa till pojje brevid: aah jag orkar inte med henne!! får till svar i luren: "är det korrekt att du vill åka till Åkerviken?"
men nej! nästa gång jag får prata med en sån där förinställd brud kommer jag få ett nervöst sammabrott. helt klart.

hade hursomhelst inte råd att stanna i sthlm en sekund till. mina shoppingfingrar gick bananer och nu sitter jag här med några hunkor fram tills fredag. what a week.
alltid lika tråkigt att lämna sthlm. jag måste dit.

börjar föresten undra om jag är gravid light. gravid utan själva barnprylen? bara själva cravingsdelen... åt så mkt under de här sthlmsdagarna så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. frukosten idag slog alla tidigare rekord.
El Maco grande, stor pommes, stor cola, cheddar cheese dip och en extra cheeseburgare. gaad.
nu ska jag sätta mej framför Thelma & Louise och äta lite popcorn. smör såklart. ensam i stugan..

saknar. styrs/Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0