har du spänt fast Indianerna ordentligt?

shit vilken KAOS lektion vi hade idag. allvarligt det va typ jag i ett nötskal, fast hela klassen inklusive vår lärare Gordon!
Det va för en gångs skull en riktigt givande Ekonomilektion idag, i vanliga fall brukar ju jag och mina team mates ha lite svårt för alla dessa ekonomispel, att hantera pengar och glass blev lite för mkt för oss. blev lite väl mkt fokus på GOD glass å mindre fokus på stadig ekonomi..

men idag pratade vi eget företagande och jag och Pojje kom faktiskt med en riktigt grym affärsidé, så hade vi nu bara lite CASH så skulle allt va fina fläsket..

nymyntat uttryck på lektionen idag. Antar att ni har hört talas om: "..inte alla indianer i kanoten", "..hjulet snurrar men hamstern e död" etc.
men så idag gjorde GORDON, våran älskade lärare, ett totalt BREAK THROUGH och sa:
"..jaa då kanske man inte riktigt har alla pommes frites på tallriken!"

hahahahahaha       haha

annat stort som händer idag:


nu svär han eden. be till gud för att han lyckas hålla de bättre än vår käre Bush..

har fruktansvärt mkt plugg framför mej. och därför, av någon anledning struntar jag i allt och äter massa saker hela tiden. måste, måste bli ett slut på det här ätandet Ella Hast. å de e nu.

en som definitivt inte har alla pommes frites på tallriken, de e Gittan:

såhär kul kan man ha när man e två på en förfest! lr ja... tre då. Gittan dök ju förbi..

nu käk. kyckling och avokadosallad, så sjukt avancerat för en nudelvann student som moi.
å emma krya på den å kom hit nu!

styrs/Hast.


ps. kände mej som 8 år på nytt när jag och PoJo satt längst fram på lektionen. han började rita av en tant med en jätterolig mössa som vi såg på t-banan, så börjar vi skratta å kan inte sluta. mkt onödigt. men kul. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha era jäkla JYSK!

Ja tror inte ag heller har alla pommes på tallriken just nu!!!



Men känn pepp! Puss

2009-01-20 @ 18:24:04
Postat av: Emma Sambooo

ah det var jah,men det fattade du nog ;P

2009-01-20 @ 18:24:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0