finns det inget slut på alla dessa BARN..!?



som någon kommenterade en av mina familjebilder nyligen: "hur många e ni egentligen?!"

har spenderat morgonen (dvs efter att ha gått upp nästan okristligt tidigt) tillsammans med Fredrika Hast framför följande:

Luftens hjältar, Räddningspatrullen samt Musses klubbhus..

missförstå mej rätt. det va inte en total pina. jag älskar barn och i synnerhet mina systrar. plus att Luftens hjältar e grymt bra ändå..

nu ska vi göra pärlhalsband och vika solfjädrar. sen ska jag laga tacos och sen ska jag DECKA nånstans.

styrs/hast.


Kommentarer
Postat av: Emma Sambooo

Mmm luftens hjältar är grymt ;)



Styrs imorron maby?!!!! pepppuss

2009-01-09 @ 19:01:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0