ååh orka.

nu orkade jag verkligen inte med en snöstorm.


jag som skulle in till Gävle, hinna fika me Henke och byta den där underbara tröjan..
men någon där uppe som är in charge of weather conditions har uppenbarligen nånting emot mej.
blir lite skolarbete framför datorn vilket iofs behövdes..
och til det behövs grym musik. försökte få hem detta Spotify som verkar bra, men man måste tydligen bli inbjuden?
nu var jag ju hos Richard igår så han böjd in mej på spotify haha. dessutom hann vi med att äta Thaimat, bara de att vi stod å bestämde oss typ 15min eftersom det fanns helt galet mkt olika gott! sen invalidade vi oss hem eftersom richard varit ute å sprungit för första gången sen han gav upp fotboll 9 år gammal, och lyckades göra illa sig i foten. naaaw.

nej nu laddar jag med lite härlig Mötley till alla dessa värdelösa skoluppgifter.

sådärja.

ikväll blir tyvärr inte så mkt hejbaberiba lr för den delen hallabalu som man lätt skulle kunna tro en lönehelg som denna.. jag har för mkt att göra. det är det jag hatar mest att säga: "Jag har för mkt att göra!" så jädrans odefinerbart och samtidigt så JOBBIGT.
somliga försöker få mej att förstå att Lobby är kvällens enda alternativ men jag ska inte låta mej luras.. ska inte.. ska inte.. ska inte.. ska inte.. nej säger jag ju.

fick föresten en chock när jag kom hem igår. Mor hade klippt sig!!ni som känner lr känner till henne vet kanske att hon haft hår ner till ryggslutet sen jag föddes. å nu e de till axlarna!! hon blev dessutom genast 10år yngre!!
vilket iofs blev lite halvkonstigt eftersom hon då skulle varit elva år när hon födde mej... eeh.

aaaaaaah längtar efter underbar helg i sthlm nästa vecka!!!!!!! give it.




I'm in love.



Styrs/ Hast.



Kommentarer
Postat av: Emma

VA!? Har mamma Hast klippt av sig håret?! Bildbevis tack!!!!



Ella kan du inte känna lite pepp och ta dej in till gamla stan ikväll för min (din älskade och saknade) sambos skull, kåååm igen. 1, 2, 3 Pepp!

2009-01-24 @ 15:04:28
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0