ä n t l i g e n !! .....

fi-hi-na-lly-hy!!!! mor och far är finally hemkomna från någon slags romantisk weekend mitt i veckan.. som dom fick för sig att ta helt plötsligt. värst va dom hade haft de bra då. men nu minsann, ere allt dom som får ta hand om hus och framförallt BARN en lååång tid framöver! ursäkta ett elakt hånskratt: mooooahahahaha.

mina älskade syskon har iaf i tre låånga dagar kört slut på sina helt underbara och älskvärda storasyster/standin mamma.
så nu ska jag SOVA.!! å SOM jag ska sova..!!


imorn däremot blir det allt annat ÄN sova. nu kan ja säga, ska vi kööra.
blir ett härligt litet gäng hemma hos Richard till en början, sen ska de styras. så känn pepp!



Vi imorn.
styrs/ Hast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0