Sega Sverige just nu.

har fixat lite musik till telefonen, så jag har nåt å göra på heeela den låånga flygresan ääända till London.
Som förövrigt tar 1h. snarare att jag behöver musik här hemmifrån till Stockholm.. vilket i sin tur tar dubbelt så lång tid!
hmm..

tittat igenom alla bilderna från spanien i somras.. Jag vill tillbaka!!!!
vi hade verkligen helt galet roligt. å de va så skööönt.
Några härligaheter:



Erika & David, Jag & Jonathan. bra kombination.
All den goda maten.. och Horchatan!!
Utflykter till berg, vatten, stränder, byar, restauranger, torn, trappor..
VÄDRET.

de e ju lite lustigt. för nu ska jag hälsa på¨andra moster, i London!! tro inte att jag klagar över de. känner bara att min kropp behöver lite värme.
"FALLAS" är ju i slutet på Mars. de grymmaste festligheterna söderut på hela våren! Man kanske skulle skrapa ihop lite cash och åka ner.
"skrapa ihop lite cash", typ som att det överhuvudtaget FINNS nånting att skrapa i!!! min plånbok inte bara ekar, den skriker efter pengar. och jag har en känsla av att shoppingen i London kommer va nånting alldeles extra att hänga i julgranen..

va ut me Frasse imorse igen. han fick förmodligen upp ett "kvinnospår" för han bokstavligen släpade mej runt hela Hammarby och hem igen! herre min skapare jag va helt svettigt när vi kom fram!

Nu är Emma i sthlm också bara för de. . OCH INTE JAG. planering är uppenbarligen A och O. saknar henne och hon envisas fortfarande med att bo i Polen.

SÅ sugen på nåt ätbart. Later/Hast.



Kommentarer
Postat av: Moster ERika

Ella!! Skulle vara sa kuuuuuuuul om du kunde komma ner igen!! Du vet att om du kommer behover du inte lagga ut ett enda av dina ruttna oren som finns kvar i planboken, sa forsok hitta en billig resa! du kan resa till alicante vettja! jag ar numera arbetslos, sa jag har hur mkt tid som helst over... kom ner igen!

2009-03-02 @ 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0