detta e min gräns!

alltså två dagar utan speciellt mkt att göra här hemma e totalt max för mej!!
jag går bananer på att bara sitta omkring.
idag va iaf även Jonathan hemma så vi tog med Frasse på en promenad, och jag måste säga att han valde ett helt okej bajs ställe denna gången.. diskret, inte nära någons tomt(lr skolan) men dock lite väl långt från närmsta sopkorg.
så bror fick hålla Frasse och jag fick hålla en dinglande bajspåse. tackar.

sen såg vi en riktigt bra film. Seven Pounds med Will Smith. veeery touching. ganska tung men väldigt bra!
Sen har vi My man, Will Smith.. han kan inte dölja hur snygg han e hur mycket han än försöker se gammal och deprimerad ut!

looook at hiiiim!!    




Måndag kl. 08.00 börjar jag på Ealing Studios i London !!! börjar kännas att de e nära nu....!!

nu lakrits och dålig tv en kväll till!
Later/Hast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0