LONDON BABY!!

aaaaah I'm going to LONDON BABY !!!!

åker nästa helg, 14 lr 15e. och måndag den 16e börjar jag praktiken på en filminspelning..!!!
de e helt galet. stannar förmodligen 1mån - 5v. bor hos Anna, dricker te, äter marmelad, och lever livet.

citat: "Living the DREEEAM ...WOHOOOOOOoo!!" -b.gustafsson.
ska göra London som en äkta Kate.
2v..



dagens i-land problem: försöka hålla sig vaken under Ekonomilektionen.
alltså de va ett stort kämp lektionen igenom kan jag säga. det slutade med att jag tryckte i mej ett helt paket DEXTROSOL i ett desperat försök att hålla ögonen öppna. vilket i sin tur slutade med att min mage gjorde uppror och jag spenderade resten av kvällen på toaletten haha.

och allt detta för att genomleva en lektion jag ändå inte minns något viktigt av nu.. hmm.

imorn bokar jag biljetterna. ska jag verkligen lämna sverige på Alla hjärtans dag..?
som jag ska!!
Ändå överskattat med Alla hjärtans dag. säger som någon smart sa:
"The guy who came up with Valentine's day, didn't have the time to love his girl any of the other 364 days of the year".
så sant.


ska arbeta vidare med nån asjobbigt uppgift nu tänkte jag.
faktiskt kul å sitta å pilla med photoshop och Illustrator etc. nu när man börjar bli grym ;)

styrs/Hast.


ps. måste berätta. skulle köpa en portfolio i Sthlm i helgen, jag var mycket trött och sliten och försökte överleva hela vägen från T-centralen till Norrlandsgatan. Matton, affären jag försökte hitta låg självklart lääängst bort.. slääpade mej dit och vad händer!? någon hade FLYTTAT hela sketna affären till en gata jag inte ens visste vart den låg!!
först bröt jag ihop. sen frågade jag en tant vart den låg, tog mej hela vägen till Odenplan, gick typ 7km, hittade affären, insåg att alla portfolios där kostade från 800kr och uppåt, gick hem igen, köpte en Cola, en Sprite och en Fanta och slog mej ner framför sex and the city i ett par timmar. phhjuuu. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0