Living the LIFE!!!

jag e ledsen a behova saga de, meeeeeeen jag kommer nog inte hem mer. EVER!
haha I wish iaf. :)

va ut for drinks med Anna och Agneta i onsdags, skonare gang fick man leta efter. Agneta jobbar for dansk tv med subtitles etc, dom skulle pa semester med jobbet sa harom dagen hade hon mailat en dansk kollega och haft som subject: skidtrip. bara de att pa danska betyder de: Att ga pa toaletten!! hahahahaha.
I torsdags va Anna det lilla lyxot i Paris och visa kollektioner for olika potentiella buyers. somliga har de bra. sen mottes vi upp vid Kings Cross, de va en rolig syn med mej forvirrad som aldrig forr i Londons tunnelbanesystem kan ja saga. men nu borjar ja get the hang of it.

Nu borjar det ordna upp sig ordentligt pa jobbet vilket e skont. va ut me ganget a kaka lunch osv. I Fredags fick vi plotsligt reda pa att vi va tvugna att tillverka 100(!!)st  hastdekorationer(hahahah inte hast utan hast som i djuret..) innan klockan 4!!
galet stress men laderband, parlor etc. men we made it! Sen fick ju alla sig ett gott skratt ocksa nar jag trodde att parlor hette beans, bara for dom va sa otydliga nar dom sa: beads!! :D

Fredagskvallen samlade vi upp oss hemma i Shortidge, jag Anna, Simon och Owen. Sen skulle en van till Owen och Simon DJ.a paett stalle called Koko's sa vi drog dit. riiiktigt skona lokaler, en gammal teater. plus grym musik blev en riktigt bra kvall! nar vi kom hem at vi resterna av maten fran kvallen, perf.
Lordag vaknade vi inte astidigt direkt. Jag och Anna hangde i SOHO hela eftermiddagen, shoppade lite och hann med en vanda pa topshop. sen blev vi sena som vanligt och fick stressa hem innan vi drog ut igen for att fira Charlotts birthday.

Forst till ett stalle called Bistroteque som va litet men grym lokal och skon stamning. och plotsligt, vem kommer in? Keira Knightley! haha awesome.
Sen fortsatte vi till Troy Bar och sist Plastic People dar vi traffade tva skona grabbar fran South Africa som jobbade for ett svenskt foretag. ska traffas for drinks i veckan!
bra ella arbeta pa kontaknatet.

Anna och jag kom val i sang vid 6. sa inte sa konstigt att vi sov till 2 igar. handlade mat, lagade mat, at mat. drack te(som mn gor hundrafyrtionio ggr om dagen i detta landet) och somnade. hemskt utvilad imorse, jomen ja va de.

Idag sitter jag och malar romerska kartor igen, ganska satisfying faktiskt. ser fram emot ikvall!
Simon har ledig vecka(good for him right.) sa jag och anna har tjejkvall, ska prova klader och grejer och planera vara outfits till nasta lordag. Ska till Koko's pa deras stora maskeradfest med Cirkustema!! I love it.

back to work. hoppas Sverige e ok, vi har SOL och vaaaaar (arstiden..!) !!
se you in a couple of weeks.
Love/Hast.



Kommentarer
Postat av: Elin

Fan va du lever livet ella! Låter grymt skoj de där!

Men börja förtusan fota kändisarna, som jag! ;D

haha!

Ha de bäst!

Kramar från papparazziiii Elle i Åre

2009-02-23 @ 13:45:24
URL: http://ellesnelle.blogg.se/
Postat av: Emma

Ella Hast stortrivs ;) Låter toppen hjärtat!!! Men bli helst inte borta föööör länge...

Så är ja sjukt avis på den där våren... Jävla snö!



PUSSS

2009-02-23 @ 21:18:22
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag vagade inte fraga om ett foto. hon verkade sa sjukt lattad over att ha flytt papparazzi och diverse galna fans sa jag chillade och tittade i smyg :D om jag krockar med Sienna Miller lr Amy winehouse kommer jag DOCK att fota. trust me.

2009-02-24 @ 14:19:32
Postat av: Polens goldie

Coucou club, bra där ella, vi var där när vi var i London också;) en av mina bästa vänner här nere har jobbat med inbjudningar osv till den klubben ett par år! tjihii. Saknar dig en massa. Festa hårt och visa fram fötterna!!;) PUSS

2009-02-26 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0