Kanye West..

the man, the myth. hur galet grym e den här killen? Han e snygg, har dessutom den skönaste stilen och gör riktigt bra musik.
Kollar in hans blogg då och då. (efter tips från elin.) har jag inte varit in där på ett tag, kan jag sitta i en evighet.
typ som idag när jag e hemma och verkligen inte gör nånting. ALLS.



  • Den vita skon uppe till vänster, mmm, den skulle man vilja se lite fler grabbar i helt klart.
  • Grym t-shirt för oss såkallade "kreativa" människor som kan behöva lite kul inspiration at times.
  • Sån här "Tape - wallet" har jag velat ha länge. vart finns?
  • Jag önskar att jag kunde ha en sån här snygg väska när jag ska till London.. men icke.
Han e för bra. kan jag inte få välja eeen i hela världen å hänga med en kväll i London? Kanye högst på listan.


här kommer några gamla favoriter i väntan på det stora mötet..

Här en galen video från en livekonsert i Paris. Bara en vecka efter hans mamma hade dött(bara 58år gammal) försökte Kanye sjunga "Hey Mama" och dedikera den till henne. men han bryter ihop på scenen och gråter. Tillslut kommer bland andra hans flickvän ut på scenen..
dålig kvalite på videon men jag blir lika berörd varje gång.. :



starkt att fortsätta konserten efter det.




nu ska jag fortsätta med mitt photoshoparbete, håller på å bli grymt.

Later/Hast.

Kommentarer
Postat av: Elin

han är för grym, han är för grym... :)

2009-02-10 @ 13:25:17
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0