just..

sitter pa redaktionen. fick just reda pa att imorn och pa torsda ska jag fa hanga me ut pa location utanfor London och gora Dress and build som det heter. vi ska med andra ord bygga upp locations, scenografi och dekorera.! jeeeej! finally.
Sa pa torsdag va de formodligen romarnas stora baslager vi ska bygga, fortet. grymt.

Just nu ar ju resten av teamet och skadespelarna i Skottland och filmar, men nar de kommer tillbaka for att filma pa location och i studio har i london sa ska jag va me dar ocksa. de ska bli riktigt kul!! Ska jag fa va me Harry pa plats under tagning!

Fick ocksa reda pa att Lisa Chugg som ar Set Decorator bland annat har gjort en av mina absouta favoritfilmer> Man on Fire!!! plus att hon jobbat me Tim Burton och Johnny Depp. ni laste va.. JOHNNY DEPP!!
att skriva upp i kontaktboken: ja.

nej nu ska jag ta tag i de har asjobbiga romerska dokumentet jag skriver. sen ikvall blire pannkakor hemma i East London.
Pannkaksdagen idag. lr vaffeldagen i sverige?

igar fick Anna ett Kulturellt sammanbrott ocksa. vilket i korthet innebar att hon maste ta me mej pa diverse typiska kulturella Londongrejer innan jag aker. bara for att!!! sa det blir Bio med Slumdog Millionaire(som vann typ 8 oscar) och Modern Art Gallery denna veckan. fredag lamnade vi oppen for forslag sa lange men lorda e MASKERAD!!!

back to work. Love/Hast.
 ps. trodde min bank hade sparrat mitt kort haromdagen nar de vagrade fungera nanstans! de va ratt pinsamt.
sen visade det sag att mor hade kollat fel och jag hade bara 36 kronor pa kontot! hahaha. vilket skamt. ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella! du verkar juh ha det huuuur bra som helst! Fan vad avis jag blir!

Det kommer juh bli grymmt att bygga massa sånt där coola scener och sånt!

Kår hårt!

Jag sitter hemma och kämpar mot mitt skabb och jobbar lite på en bok som jag ska skriva, ska äntligen tillbaka till ikea på fredag!

Hade bra! Puss å kram

2009-02-25 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0