I'm leaving you for the last time.

I'm leaving you for the last time, Sweden!
nej tyvärr, inte för alltid. men nu har jag bokat biljett!!
14feb. 17.45 stockholm - london. taackarrr.

..utan kamera!!!? usch nu blir jag förbannad och upprörd över den där tjuven igen.
buhu.
Polisanmälde stölden idag via Internet. haha det va iaf inte helt onöjsamt.
På frågan: "Var har du förlorat föremålet?" Fanns svarsalternativen:

Sprängämnesförråd.
Lägenhet hos handikappad.
kassaskåp.
Kassavalv.

URSÄKTA ett litet frustrationsutbrott, men KOM IGEN allvarligt hur många "förlorar" saker i ETT KASSAVALV!!?
"Ja hej jag tappade några tiotusenlappar där inne i KASSAVALVET, kan jag hämta dom nu.."  jaha återfås mot beskrivning.
och om man nu hade tappat nåt i en handikappads lägenhet av någon anledning, skulle den personen då FLY iväg me det hade dom tänkt?
Och frågan e ju HUR exakt man tappar en kamera i ett kassaskåp utan att hitta den sen? DÅ har man mycket pengar kan jag säga.

sen kom nästa fråga: "Fanns det nåt spår efter gärningsmannen?"
ex. på svarsalternativ:

fotspår.
cigarettfimp.

ALLTSÅ. jo gärningsmannen hade inte särskilt bråttom(nejnej) så han tog sig en cigg, fimpade i kassavalvet , tog min kamera och gittade! jag fick krupp på polisen kan jag säga.




dagens I-landsproblem:
Hur få tag i choklad när affären är 3km bort och man ingen bil har? (räkna in -20graders kyla, snö och ett enormt sötsug i kalkulationerna)

ska fortsätta med denna galet jobbiga Ekonomiuppgift för att få VG. dagens kämp.

dagens ljus: jag har äntligen kommit fram till hur jag gör min framsida till portfolion! JES. kan visare senare när den e done.


känn pepp right.
bjuder på en gammal goding, kanske en av de bästa ever. hittade bara en live, enjoy:




styrs/Hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0