I cooked !!!

Jag har lagat stuvade makaroner! JAG.

yeees.

jo jag har de.

jag och Pojje lagade mat och hade en lugn tvkväll hemma i hans nya lägenhet idag. hänga tsm lite innna jag far!!
för nu e de CLOSE!.

sprang in på Expert också och köpte en ny kamera.. (kahdgfjaksbd'''sdfgs'dfg''v###Äää###!!!!!!)
drog min snyft-min kamera blev stulen-historia, och fick det lite billigare. tackar.

denna skönhet äger jag nu:



fast i chockrosa givetvis. reeeeally nice. den som snor DEN kommer det INTE bli nådigt för denna gången...!

imorn är sista dagen i Hast-huset på länge. ska avnjuta den på bästa möjliga sätt:
  • En frukostdate med bror, inkl. scrambled eggs.
  • En film på övervåningen med diverse tilltugg och diverse bröder.
  • En tacomiddag vid Hast-bordet med samlad familj.
There's nothing like home.

Later/Hast.


Kommentarer
Postat av: Elin

me like me lik me like me like!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 23:04:17
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0