dagens i-lands problem..

dagens i-lands problem: försöka gå ut med hunden och lista ut när den tänker bajsa.

nej, vi har inte köpt hund. (I wish) dock har vi lånat kusins hund ett par dagar och SNACKA om att Frasse stoortrivs!
här har han 8 pers som krafsar, gullar, klappar, matar, och framförallt går ut med honom!
aldrig har en hund fått så mycket överstimulans med promenader!!

eller så mycket matrester för den delen.. häromdagen åt vi nån slags rödbetsbiff, och plötsligt orkade inget barn av 6 möjliga äta upp sin mat !? men Frasse va helt klart nöjd, och alla slapp skölja sina tallrikar!

men åter till problemet. att få hunden/Frasse att bajsa i tid!! Jag skulle idag(eftersom att jag bara går hemma och chillar) hämta mina systrar frå skola/dagis. Tog Frasse med mej och hoppades på att han skulle välja en lämplig tidpunkt för nr2.
MEN SURPRISE. när jag står på skolgården bland hundra andra föräldrar, och förtvivlat väntar på att Celina ska ta sig ut från sitt klassrum nån gång..
Men DÅ minsann, lägger Frasse en fet korv mitt på skolgården å alla barn skrattar. TACK frasse. thaaankyouuu.

så jag bjöd på dagens skratt. men undrar fortfarande: HUR lära hunden, NÄR bajsa?

verkligen säng nu. 00.26.

Later/Hast.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0